Roman Berdichevskii

Was teleurgesteld over de service. Een briefje achtergelaten tijdens de bestelling om na 10:00 te leveren, maar de container werd veel eerder geleverd, ik kon niet komen.

Support geeft misleidende informatie aan de telefoon. Een persoon zei dat je 8 weken gratis krijgt. Een andere keer toen ik vroeg of ik matrassen mag weggooien, zeiden ze niet dat het ook extra geld kost.

Later in de e-mail vertelde ik de ondersteuningspersoon dat ik teleurgesteld was over de communicatie. Ze antwoordden dat het onmogelijk is en dat het een miscommunicatie was. Dat alle ondersteunende mensen de termen goed kennen. Leuk om te weten, wat kan ik zeggen.

Reactie Afvalcontainers Noord Holland:

Geachte heer Berdichevskii,
Hartelijk dank voor uw feedback, op deze manier kunnen wij onze service verbeteren.
U kunt inderdaad in de opmerkingen een voorkeurstijd doorgeven. Echter door de drukte zorgen onze planners voor een meest efficiënte logistieke planning.
Het verbaast mij dat er een misverstand is ontstaan over de huur van onze containers. Er staat duidelijk op onze website bij al onze containers dat u de eerste 4 weken huur van ons cadeau krijgt . Na deze 4 weken rekenen wij €2,-- excl. BTW. per kalenderdag. Matrassen mogen in onze containers afgevoerd worden, echter doordat het niet recyclebaar afval is rekenen wij hier een extra bedrag voor. Ook dit staat duidelijk op onze website vermeld onder het deel wat u wel en niet mag afvoeren in uw container.
Ik hoop dat u wat heeft aan onze uitleg.
Team afvalcontainers noord Holland

Score voor Afvalcontainers Noord Holland: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bouwcontainer 6m³