SLECHT. Vooraf telefonisch informatie gevraagd welke container is kon bestellen voor de betreffende afvalstroom die ik had. De man aan de telefoon gaf aan dat ik eigenlijk 2 containers moest bestellen maar dat ze wel een oogje toe zouden knijpen en ik 1 container kon bestellen. Zo gezegd zo gedaan. Maar de schrik was groot dat ik na het ophalen een naheffing kreeg. Een telefoontje naar het bedrijf leverde alleen maar extra frustratie op. De mevrouw aan de lijn was niet te vermurwen door de toezegging van haar collega en gaf mij het gevoel dat ik dit uit mijn duim zoog en aan het liegen was. Nou voor dit bedrag ga ik niet liegen. Omdat ik toch aan het kortste eind trek en geen verder bewijs heb van de toezegging hebb ik de naheffing onder protest betaald. ECHT EEN MEGA SLECHTE ERVARING... ALS JE ZO CONTAINERS MOET VERHUREN DAN BEN IK IN HET VERVOLG NIET MEER VAN DE PARTIJ! Ze hadden het op een veel sjiekere maier op kunnen lossen door met mij in gesprek te gaan met wat ik redelijk vond.... dat lost meer op en geeft een beter gevoel. Een cursus klantvriendelijkheid voor de dame aan de telefoon zou zeker geen overbodige luxe zijn!
Reactie Afvalcontainers Noord Holland:
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback, deze manier kunnen wij onze service verbeteren.
Wat jammer dat u een slechte ervaring bij ons hebt gehad. Echter zoals wij in uw vorige beoordeling al hebben uitgelegd, kunnen wij geen oogjes toeknijpen betreft het afval.
Dit heeft te maken met de vele malen hogere kosten die ook voor ons gelden met het verwerken van afval. Het is zeker niet onze bedoeling om dit bij u een slecht gevoel op te roepen, echter moeten wij deze kosten ook betalen en is daarom een naheffing van toepassing geweest. Dit omdat u uw container echt als een bouw en sloop container had gevuld in plaats van de puin container die u had besteld.
Wij vinden het wel erg jammer dat u de behoefte had om nogmaals een beoordeling te plaatsen.
Hopelijk heeft u wat aan onze uitleg.
Met vriendelijke groet,
Het team van afvalcontainers noord Holland