Reviews

8.8 / 10
1261 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

R Van Panhuis

2/10

Zeer slecht. Gebeld welk type container ik moest bestellen ivm wat erin moest. Zij bevestigden puincontainer en ze zouden wel een oogje toeknijpen werd letterlijk gezegd. Na ophalen container kreeg ik extra naheffing van 130 euro ex BTW. Schandalig!

Reactie Afvalcontainers Noord Holland:

Beste klant,
Allereerst bedankt voor uw feedback, hierdoor kunnen wij onze service verbeteren.
Wat vervelend te lezen dat u een slechte ervaring heeft gehad bij ons.
Echter wil ik wel even wat uitleg over de situatie geven.
U heeft ons inderdaad gebeld en uitgelegd wat voor afval u had.
Toen hebben wij u duidelijk vermeld dat u een bouwafval container nodig had voor uw beschreven afval. Ook met het afleveren van uw container krijgt u een brief waar duidelijk op vermeld staat welk afval in de bestelde container mag. Hier heeft u ook voor getekend.
Ook staat in onze algemene voorwaarden dat enige afwijking van indien verkeerd gevulde container ten alle tijden verantwoording is voor de huurder.
Wij kunnen helaas met afvalsoorten geen oogjes toeknijpen. Dit in verband met de vele malen hogere kosten die gemengd afval met zich meebrengen, dit geldt niet alleen voor de klant maar ook voor ons.
Al onze medewerkers zijn hier ook van op de hoogte.
Hopelijk heeft u wat aan onze uitleg.
Met vriendelijke groet,
het team van afvalcontainers noord Holland


Score voor Afvalcontainers Noord Holland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Puincontainer