Reviews

8.8 / 10
1261 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

4/10

Helaas geen goed ervaring:

Reactie Afvalcontainers Noord Holland:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback, deze manier kunnen wij onze service verbeteren.
Zoals wij in onze vorige reactie naar u al hadden uitgelegd, wou u uw container op een laad en losplek hebben midden in het centrum in Amsterdam. Hier gelden regels/vergunningen voor wat indien niet aangevraagd hele hoge boetes voor de klant kunnen opleveren. Hier zijn wij dus erg voorzichtig mee.
Wij vinden het erg jammer dat u na uw vorige beoordeling de behoefte had om nogmaals een negatieve reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Het team van Afvalcontainers noord Holland


Score voor Afvalcontainers Noord Holland: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bouwcontainer