Helaas geen goed ervaring:
Reactie Afvalcontainers Noord Holland:
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback, deze manier kunnen wij onze service verbeteren.
Zoals wij in onze vorige reactie naar u al hadden uitgelegd, wou u uw container op een laad en losplek hebben midden in het centrum in Amsterdam. Hier gelden regels/vergunningen voor wat indien niet aangevraagd hele hoge boetes voor de klant kunnen opleveren. Hier zijn wij dus erg voorzichtig mee.
Wij vinden het erg jammer dat u na uw vorige beoordeling de behoefte had om nogmaals een negatieve reactie te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Afvalcontainers noord Holland