Reviews

8.8 / 10
1261 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

2/10

Helaas is de levering niet goed gegaan zoals het moest. Op het moment dat medewerkers mij hadden gebeld dat ze er zijn om container te plaatsen twijfelden ze aan de plek of de container daar mag geplaats woorden terwijl ik meerdere keren heb aangegeven dat de plek was verhuurd door bouwbedrijf dat we daar ons container mogen plaatsen. Ze geloofden mij niet en hebben ze de container niet geplaats. En zijn ze weg gegaan zonder container te plaatsen. Dus ik bellen dat ze het op die plaats konden plaatsen waar we hadden aangegeven. Ik moest eerst bewijs opsturen dat het mag van de gemeente tot dat ik de eigenaar van het huis heb gecontacteerd en heeft ze gebeld uit eindelijk stemden ze pas dat het wel goed was dat ze pas eind in de middag gingen plaatsen. Daar ging mij hele dag. Blijkbaar moetje eerst kees heten dan wordt je pas geloofd niet Mo.
Helaas hele slechte ervaring.

Reactie Afvalcontainers Noord Holland:

Beste klant,
Allereerst bedankt voor uw feedback, hierdoor kunnen wij onze service verbeteren.
Wat vervelend te lezen dat u onze dienstverlening als slecht hebt ervaren.
Echter wil ik hier een kleine uitleg aan geven. U wilde de container laten plaatsen op een laad en los plek midden in Amsterdam. Helaas is in het verleden voorgekomen dat wij door de container ( in overleg geplaatst met de klant) op een laad en los plek te plaatsen hoge boetes hebben moeten doorberekenen naar de klant. Deze hoge boetes willen wij in het heden en toekomst absoluut vermijden. Hierdoor vragen wij altijd om een bewijs van vergunning. Ik lees dat dit voor u overkomt als niet geloven alleen heeft dit specifiek te maken met het geen risico nemen voor de klant i.v.m. de hoge boetes.
Wij zijn een divers bedrijf met werknemers met verschillende nationaliteiten.
Wij willen wel duidelijk zijn dat dit absoluut niks met een naam te maken heeft.
Het is dan ook zeer vervelend dat u dit zo ervaren heeft, dit is zeker niet onze bedoeling geweest.
Service naar de klant staat bij ons op nummer 1.
Hopelijk heeft u wat aan onze uitleg,
Met vriendelijke groet,
Het team van afvalcontainers noord Holland


Score voor Afvalcontainers Noord Holland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bouwcontainer 3 m