Hesseling

Op zoek naar een accu voor de auto en wist niet welke te kiezen. 's Avonds een mailtje gestuurd en voor 10 uur 's ochtends een reactie.

Direct die ochtend de accu besteld. Accu werd dezelfde avond nog geleverd. Kreeg een duidelijke mail waar ik de zending kon volgen. De tijd werd gedurende dag aangepast zodat het moment van leveren zo adequaat mogelijk is. Hier kunnen andere bezorgers nog iets van leveren!

Ik denk dat de vervoerder meer dan 200 kilometer heeft gereden om de accu te leveren. Als dat zo is dan had ik de accu eerder in mijn auto dan dat de vervoerder weer in huis was. Je kunt de accu direct gebruiken dus na levering was het inbouwen, starten en weer rijden.

Prima service van AccuDienst.nl. Mocht je op zoek zijn naar aan accu en je komt er niet helemaal uit dan is dit het adres. Ook prettig om te zien dat de accu binnen een paar uur dezelfde dag nog wordt geleverd. Chapeau!

Snelle reactie op vragen. Duidelijk wanneer product wordt geleverd

Geen tips of verbeterpunten. Ga zo door!

Reactie AccuDienst.nl:

Beste Hesseling,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen.
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Het is goed te lezen dat u tevreden bent met de geleverde diensten en geen verbeterpunten of tips heeft. Mocht u die in de toekomst hebben mag u ons dit zeker laten weten. Wij willen onze diensten graag verbeteren en nemen feedback daarom heel serieus.
Nogmaals bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!
MAPP/Accudienst.nl

Score voor AccuDienst.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Varta Silver Dynamic E44 accu 12V 77Ah 278x175x190...