Holverda

Na mijn bestelling een week gewacht, toen maar gebeld. Mijn bestelling was niet op voorraad... uiteindelijk netjes afgehandeld aan de telefoon.

Pakket werd bezorg bij de buren op 18 oktober,( nu is t 6 september) op huisnummer 8... (wij hebben dubbele huisnummers).

Snel besteld, en betaald......

Betere communicatie over voorraden. Bestellingen waar je op moet wachten, en de pakker bezorging( ander bedrijf) ook prut! Toekomst pakket?

Reactie AccuDienst.nl:

Beste mevrouw,
Allereerst wil ik u bedanken voor uw feedback. Het is vervelend om te lezen dat het niet goed is gegaan bij het leveren van uw bestelling. Wij doen altijd onze uiterste best om op tijd te leveren bij onze klanten.
We zijn blij dat u uiteindelijk toch uw bestelling heeft ontvangen, maar wij willen bij deze nogmaals onze excuses aanbieden voor de manier waarop dit gelopen is. Wij hopen dat u hierdoor geen vertrouwen in ons heeft verloren en ook dat u ons in de toekomst nog een tweede kans geeft om dit recht te trekken. Als u verder nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen.
MAPP Multimedia

Score voor AccuDienst.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Niet op voorraad