Bart van de Griendt

Ik heb enorme slechte ervaring met deze winkel. Nadat de bestelde ruitenwissers niet pasten en ik gebruik wilde maken van mijn retourrecht werd dit niet geaccepteerd. De desbetreffende meneer van de klantenservice was niet op de hoogte van de Wet Koop op Afstand en na meerdere mails en nadat ik meerdere keren links en verwijzingen naar websites over deze wet heb gestuurd was meneer nog steeds niet overtuigd. Vervolgens werden mijn vragen beantwoord door andere collega's die niet de moeite namen om het gesprek tussen mij en hun collega te lezen en totaal niet begrepen waar de kwestie over ging. Vervolgens heeft de terugbetaling onnodig lang op zich laten wachten.

Update: nadat ik deze review heb geplaatst heeft een van de eigenaren contact met mij opgenomen. Hij heeft zijn excuses aangeboden en het een en ander uitgelegd. De bovenstaande fouten wordt intern als voorbeeld gesteld over hoe het niet hoort. Dit geeft mij het vertrouwen dat dit een eenmalige fout was en dat dit bedrijf veel moeite doet om elke klant tevreden te stellen. Ik heb mijn beoordeling bijgesteld a.d.h.v. bovenstaande.

Dit bedrijf probeert elke klant tevreden te houden, óók bij bestellingen met een lage verkoopwaarde (in mijn geval 'maar' €25.-. Na bovenstaand verhaal heeft een van de eigenaren persoonlijk contact opgenomen, zijn excuses aangeboden en het een en ander toegelicht.

Zoals in bovenstaand verhaal beschreven: wijs niet direct een retour af en zorg ervoor dat medewerkers op de hoogte zijn van de regels omtrent de Wet Koop op Afstand. Als er twijfel is laat klant het product opsturen en beoordeel daarna pas of het product wel op niet mag worden geretourneerd.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je review Bart, we stellen dit zeer op prijs.
Elke feedback nemen wij ter harte, leren hiervan en stellen zo nodig onze werkwijze bij. Zo ook in dit geval, we gaan zorgen dat het niet meer voorkomt.
Gelukkig hebben we je vertrouwen in onze club terug kunnen winnen. Niks is zo belangrijk voor ons als tevreden klanten. Graag tot de volgende keer!

Score voor AccuDienst.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Ruitenwissers