erwin

Zeer slechte levering. Besteld op zondag en na aandringen pas donderdag ontvangen, terwijl op de site als nummer 1 bovenaan staat: Snelle levering vaak morgen al in huis.

Ook is de bezorgdienst erg onbetrouwbaar, zogenaamd 2 keer aan de deur geweest terwijl er geen bel is gegaan en geen briefje achter gelaten. De track&trace is ook totaal niet up to date.

Het enige voordeel is dat er via de chat wel snel wordt reageert en de 3 jaar garantie, maar als je dan een week zonder accu zit mede dankzij de onbetrouwbare levering heeft dat mogelijk niet veel meerwaarde.

3 jaar garantie op Varta accus en snelle reactie via de chat

Betere bezorgdienst gebruiken die wel betrouwbaar is

Reactie AccuDienst.nl:

Erwin, bedankt voor je review, we stellen je feedback zeer op prijs. Allereerst nogmaals onze excuses voor de vertraging.
Je bent positief over alle punten bij ons, behalve de leversnelheid en dat snappen we volledig! Je bestelling hebben we direct verstuurd maar de koerier heeft te lang te gedaan over het afleveren. :-( Het zou dinsdag afgeleverd moeten worden en je hebt het pas donderdag gekregen. We begrijpen dat als je 2 dagen langer moet wachten op je accu en niet kan rijden dit een hoop frustratie geeft.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als je ons nog een kans wilt geven in de toekomst dan staat we uiteraard graag voor je klaar.

Score voor AccuDienst.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Varta B18 accu