Jan Lomulder

Ik heb een accu besteld bij dit bedrijf, en die heb ik inmiddels.
Er wordt mij gevraagd om een review te plaatsen, want dit zou eventuele klanten helpen. Hierin kan ik mij wel vinden,alleen wordt dit gevraagd, terwijl ik het produkt minder dan een week heb, en daarin help je een eventuele klant helemaal niet. Dit doet praktisch elk bedrijf tegenwoordig, en je kan er soms zelfs een prijs mee winnen. Hartstikke leuk hoor, maar ik kan een bedrijf echt niet beoordelen, als ik iets gekocht heb, en een week in bezit heb.

Er is mij niks vreemds opgevallen

Ik raad het bedrijf aan om niet te vragen naar een review, terwijl het produkt net een week in bezit is van het produkt!!!!

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je review Jan, we stellen dit zeer op prijs.
Een paar weken na je aankoop vragen we inderdaad om een review te schrijven over ons. Aan de ene kant om potentiële klanten te laten zien dat service heel belangrijk is voor ons. En aan de andere kant om te controleren of we wel écht alles goed hebben gedaan. Als er toch iets fout is gegaan, waar we geen weet van hebben, dan kunnen we het alsnog goedmaken. Dit controlemoment vinden we dan ook erg belangrijk. Juist om te blijven zorgen dat al onze klanten gelukkig van ons worden. :)
Het lijkt erop dat we alles goed hebben gedaan maar het verzoek om een review te schrijven is je in het verkeerde keelgat geschoten. Dit vinden we uiteraard erg jammer. Het verzoek sturen wij alleen met de beste bedoeling. :) We wensen je alsnog veel plezier van de accu en we staan graag voor je klaar in de toekomst.

Score voor AccuDienst.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Optima Yellow Top YT S 2.7 accu 12V 38Ah(20h) 237x...