Ben Meuleman

Uitermate slecht 1: volgens de website is het artikel op voorraad. 2: vandaag besteld is uiterlijk overmorgen in huis.

Het artikel blijkt niet op voorraad te zijn. De levertijd is 4 dagen en na een telefoontje blijkt ook dit niet haalbaar blijkt pas nadat in telefonisch navraag heb gedaan. Ik krijg geen antwoord op mijn mail maar tijdens het telefoongesprek blijkt dat ze deze wel hebben gelezen. Niet echt klantvriendelijk. ik neem een snipperdag om bij levering direct aan het werk te kunnen. Nu moet ik weer een dag snipperen en kan mijn geplande weekend met mijn vrienden nu afzeggen.

niet gezien

Communiceer met de klant ook al is het slecht nieuws. informatie eerder op de dag had mij een hoop ergernis kunnen besparen.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je review Ben, we stellen dit zeer op prijs. Ook al komen we niet zo positief uit de bus, we leren hier wel van!
Nogmaals onze excuses voor de te lange levertijd. Inmiddels hebben uitgebreid contact gehad. We hebben uitgelegd dat een vertraagde zending vanaf de leverancier de oorzaak was. De zending was onderweg beschadigd waardoor we niet op tijd konden uitleveren. De communicatie hierover had zeker beter gekund.
Gelukkig geef je aan dat je onze service waardeert en zoals afgesproken staan we altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt en veel plezier van de accu.

Score voor AccuDienst.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: accu besteld nog niet geleverd