Chantalle Moors

Zou in eerste instantie op de woensdag worden geleverd, kreeg een mail dat het op de dinsdag wordt geleverd. Track and trace nummer werkt niet. Bijgevoegd nummer gebeld, krijg enkel een bandje met beperkte info en dan wordt de verbinding verbroken.
Na het lezen van mijn review hebben ze direct contact met me opgenomen. Blijkt niet aan accudienst te liggen, maar de fout is gemaakt bij het bedrijf die de accu uiteindelijk levert, namelijk BL Carlo Care bv.

Goede klantenservice.

Communicatie omtrent levering. Misschien is het mogelijk om een ander bedrijf de pakketten te laten bezorgen?

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons aanraadt.
In verband met de vrieskou is tot later doorgewerkt om alle orders sneller de deur uit te krijgen dan normaal. Uw bestelling zou dus inderdaad één dag eerder zijn aangekomen maar helaas was u niet thuis. Onze excuses dat dit niet duidelijk genoeg was aangegeven tijdens het bestellen.
En erg spijtig dat de communicatie met de koerier zo stroef verliep. Dat gaan we zeker met ze opnemen!
Gelukkig is de accu uiteindelijk nog op tijd geleverd, op de dag dat u hem verwachte. U geeft aan tevreden te zijn, dat doet ons goed. Heel veel plezier van de accu en graag tot een volgende keer :)

Score voor AccuDienst.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Accu