Karel van Joolen

Varta Blue Dynamic E11 accu 12V 74Ah(20h) 278x175x190x190

Deze accu bestelde ik op vrijdag om 17,15 uur en ontving ik op zaterdag voor de middag ca. 11.00 uur, dus kon ik mijn auto in het weekend snel van een andere accu voorzien.
Een ander bedrijf meldde dat ik waarschijnlijk tot dinsdag of woensdag zou moeten wachten op hun speciale koerier.

Ik heb gekozen voor de grootste accu die op het plateau van de auto past en heb nu dus er een met de meeste ampere uren, daardoor heeft de startmotor extra kracht en dat geeft me een heel rustig gevoel als er een heel koude winternacht komt.
Ook weet ik dat deze accu door zijn grotere capaciteit langer mij van dienst zal zijn.
Vele jaren zal hij met gemak mijn auto starten.
Dat de accu doordat hij groter is iets duurder is neem ik voor lief, want voor dat kleine bedrag heb ik zoveel meer.
Waar het eigenlijk op neer komt dat het per post bestellen zo snel gaat en dat ik daar de deur niet voor uit hoef en in binnen korte tijd hem zelf kon verwisselen.
Anders was ik met de fiets ergens een zware accu gaan halen en dat hoefde nu niet.
Voorop de fiets is wel erg griezelig zwaar voor de fiets.
Het verbaasde mij dat ik zo snel mijn accu thuis bezorgd kreeg.
Ik ben een tevreden klant en ik weet nu dat ik voor mijn andere auto ook bij de accudienst terecht kan.

Score voor AccuDienst.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Auto accu