Ruud Klaver

Philip is zeker een aanrader om als aankoopmakelaar te kiezen! Heel erg vriendelijk, open, humoristisch, brengt mensen snel op hun gemak maar is bovenal erg professioneel en heeft kijk op de zaken. Tijdens de bezichtiging kijkt hij naar de details, vraagt goed door over zaken waar ik niet bij nagedacht had en bleef ook kritisch kijken of tijdens de oplevering alles wel naar behoren werkte. Hij is snel bereikbaar en maakt tijd voor je vrij. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Professioneel, humoristisch, sociaal, kritisch, makkelijk bereikbaar, onderneemt snel actie.

Reactie Aankoopmakelaar Eindhoven:

Beste Ruud,
Dank voor je prachtige review. Ik ben er natuurlijk heel blij mee.
Het is in deze tijd voor starters op de woningmarkt niet makkelijk een huis te kopen. Wij zijn er samen in geslaagd de koop te doen. Ik zag al direct dat jij het huis graag wilde hebben, ondanks het feit dat er best wel wat aan moest gebeuren.
Complimenten ook voor jou, omdat jij voordat je actief ging zoeken financieel alles al op een rij had gezet en dus direct kon toeslaan. Zo hoort het eigenlijk. De hypotheek was dan ook snel geregeld.
Heel veel plezier in jouw woning, Ruud!
Philip Koene
Aankoopmakelaar Eindhoven

Score voor Aankoopmakelaar Eindhoven: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Hoekwoning op Keverberg te Eindhoven