Sieb Kindermans -

Jarenlang een zeer goede ervaring. Ook dit keer was de heenreis weer zeer goed bevallen.
Helaas was de terugreis van Schiphol naar de parking zeer slecht. Het gaat dan om de chauffeur. Deze man kan slecht/niet schakelen waardoor de wagen bij elke schakeling een schok maakte.
Maar belangrijker is dat de chauffeur tijdens het rijden met de telefoon in de hand zijn gesprekken voert. Hierdoor moest de chauffeur meerdere keren met een felle stuurbeweging de bus weer corrigeren naar zijn eigen rijbaan. Een dame die voorin zat rade de chaufeeur "oortjes"aan om zo zijn gesprekken te voeren. Maar daar wilde de chauffeur niets van weten was zijn reactie.
Ik vind dat de chauffeur verantwoordelijk is voor de veiligheid van de passagiers en daarnaar moet handelen. Helaas was dit niet het geval.
Gezien eerdere ervaringen ga ik ervan uit dat dit een incident is geweest. Daarom zou ik uw bedrijf nog wel aanbevelen maar wanneer we een volgende keer wederom deze ervaring opdoen zal dat niet meer het geval zijn. Hopelijk wordt de chauffeur hier wel op aangesproken.
Als u vragen heeft mag u mij altijd bellen op: 06-24949491

Score voor A4 Parking: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Parkeerplaats van 4 weken en transport van en naar...