Frans

Kreeg van mijn collega's een mooi kado. Helaas bleek na uitpakken een onderdeel te ontbreken. volgens 50CC Scooterparts was het compleet geleverd. geen discussie mogelijk. Na bijbetaling werd het onderdeel twee maanden later dan toch geleverd.

het sterkste punt van dit bedrijf is ontkennen dat er een fout gemaakt is.

Reactie 50cc-Scooterparts.nl:

Geachte mevrouw Anke van Diejen, uit Tiel.
Wij hebben het even voor u nagekeken, maar u heeft bij ons een koffer besteld, welke wij altijd handmatig controleren op schade, aanwezigheid van twee sleutels en compleetheid, voor dat deze bij ons wordt verzonden.
U heeft bij ons aangegeven dat u na ± 6 weken, dat de koffer heeft gestaan op het bureau van u collega op het werk (voor wie deze bedoeld was als een cadeau) deze van her en der heen en weer is geslingerd en dat u de bevestigingsslede bent kwijt geraakt. U heeft telefonisch contact met ons gezocht met de vraag of wij deze nog los konden bestellen. Wij hebben contact met de leverancier opgenomen en deze was los leverbaar, met een levertijd van ± 4 weken.
U bent hiermee akkoord gegaan, maar nu schrijft u totaal iets anders, wij vinden dit niet netjes en zeker niet correct van u!
50ccScooterparts

Score voor 50cc-Scooterparts.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: