AnnA van den Tillaard

Ik ben heel erg dankbaar dat ik mezelf de ruimte heb gegeven deel te nemen aan de Miracle Roadmap van het najaar 2023. Mijn dank gaat natuurlijk ook uit naar David, Arjan en Emanuela en het hele ondersteunende team van 365.

Er zijn veel zaken gepasseerd waar ik eerder dit jaar al mee aan de slag ben gegaan (en 'bevestigen' dat ik een goede weg heb ingeslagen) èn ik heb mijn toolbox weer kunnen aanvullen met waardevolle kennis en ervaringen door zeer bijzondere ontmoetingen met medecursisten. Medereizigers is een beter woord trouwens. Het is geen cursus, het is een reis die je gedeeltelijk alleen maar hoofdzakelijk gezamenlijk maakt.

Ongetwijfeld wordt de volgende versie van MRM ook weer fantastisch, zo niet beter! Dat maakt het ook zo mooi; de ontwikkelingen die jullie persoonlijk doormaken worden weer verweven in jullie programma en dat is een bijzondere mooie energie. En dat alleen al verkoopt zichzelf; jullie marketing is top, maar dat hebben jullie echt niet meer nodig lieve mensen! 🙏

Geef een titel aan je review

Miracle Roadmap najaar 2023

Mogen we contact met je opnemen?

Ja leuk!

Score voor 365 Dagen Succesvol: 5/5
Zou je ons aanraden bij familie/vrienden? Ja
Micracle Roadmap