Maaike Hoonhout

De Miracle Roadmap is een wonderlijke reis waar ik voor mijn gevoel nog midden in zit, ook al is het programma afgerond. Ik heb tijdens de online sessies van Arjan veel opgestoken over hoe de psyche van de mens werkt, onze geautomatiseerde reacties en overlevingsstrategieën en de tools gekregen hoe patronen te doorbreken. De livedagen met oa. David, Emanuela en Patrick waren vol verbinding en eyeopeners door oefeningen. Ik heb kennisgemaakt met o.a. EFT en familieopstellingen. Tijdens de Deep Dive over Rouw heb ik een diepe heling ervaren van mijn rouwwond. Dit was een optelsom van alle lessen en inzichten die ik de afgelopen maanden had geleerd, niet alleen bij MRM, maar die avond viel bij mij het ‘kwartje’ en daar ben ik heel dankbaar voor. Vanuit mijn hernieuwde perspectief ga ik met liefde en milde ogen naar mezelf en de wereld verder op reis. De reis waar ik precies op het juiste moment op de juiste plek ben. Altijd. En dat geldt voor iedereen. Ik gun iedereen deze reiservaring op zijn pad. ❤️

Geef een titel aan je review

Je bent altijd op tijd in jouw leven

Mogen we contact met je opnemen?

Ja leuk!

Score voor 365 Dagen Succesvol: 5/5
Zou je ons aanraden bij familie/vrienden? Ja
Miracle Roadmap