Folkert de Boer

De inhoud is erg sterk en Arjan kan het duidelijk en innemend overbrengen, maar vanaf moment 1 bekroop mij het gevoel dat ik langzaam een marketing verkoop praatje in getrokken werd voor de Miracle Roadmap. Tijdens live kennis sessie hoopte ik nog dat ik er naast zat met in het eerste uur een fantastische inhoud en een paar mooie eye openers waar iedereen wat aan zou kunnen hebben, maar helaas, het laatste uur deed de goede oude TellSell reclames verbleken, waarbij alles uit de kast werd getrokken om mij over te halen in te schrijven voor de miracle roadmap.
De challenge zou 5 sterren hebben gekregen zonder de marketing poespas. Dat zou pas te gek zijn.

Geef een titel aan je review

Goede inhoud met een totaal onnodig marketing sausje

Mogen we contact met je opnemen?

Ja leuk!

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Dank voor je review Folkert. We proberen zoveel mogelijk kennis te delen met iedereen, dit doen we dan ook vaak gratis zodat het toegankelijk is voor iedereen. Wil je de verdieping in dan bieden we een vervolgprogramma aan en hier vertellen we graag wat over. Hopelijk heb je toch wat gehad aan de Mindset Challenge en de eye openers waarover je schrijft in je review!

Score voor 365 Dagen Succesvol: 2.5/5
Zou je ons aanraden bij familie/vrienden? Ja
mindset challenge