Eveline

Miracle roadmap review: wat vind ik ervan? Een beetje dubbel. Aan de ene kant al bijzondere inzichten opgedaan. Aan de andere kant had ik er meer van verwacht. De live dag was een teleurstelling. Ik ging er open minded heen. Met wel wat hoop want thema was gezondheid en daar schort het bij mij aan/kon wel wat tips over verwerking en het rouwproces gebruiken. Maar daar ging het maar heel kort over. Het ging vooral over relaties. En geestelijke gezondheid. Ik voelde me niet prettig bij het geknuffel van iedereen. Hoezo 1,5 m afstand, corona/risico op zoek worden?! Ik voelde me niet prettig bij de dansmomenten. Wat een herrie en onverwachte lichtflitsen (ik heb een hersenbeschadiging en kan daar niet tegen). Ik had deze dag regelmatig het gevoel alsof ik in een secte terecht was gekomen en keek verbijsterd om me heen. Ik heb 10 stappen gemist in de voorbereiding denk ik. Voor een eerste keer was het voor mij dik over vele grenzen heen. De circel genoten hebben 1x met elkaar een oefening gedaan. Verder is er niet echt iets ontstaan. Ook na de bijeenkomst ontmoeten we elkaar niet, 1x online. Ik ben drie dagen fysiek ziek geweest na de live bijeenkomst. Zo zwaar zijn alle prikkels geweest. Met grote moeite ben ik door deze dagen heen gekomen. Na een week kon ik weer functioneren. Niet handig als je moet werken en een gezin met kinderen draaiende moet houden. Ik twijfel daarom of ik zal gaan de volgende keer. Is het het mij waard om er zoveel last van te hebben? Nee denk ik.....als ik ga, zal ik veel pauze nemen of stukken niet deelnemen. En wat stom dat ik eten en drinken zelf moest kopen, daar had ik geen rekening mee gehouden na €1600 te hebben betaald. Dan kan er wel een flesje water of kopje thee af zou je denken.....daar werd ook veel over geklaagd door de deelnemers. Zonde. De twee online bijeenkomsten vond ik erg goed. Inspirerend, heeft me aan het denken gezet op een goede manier en wouw! Dat zit goed in elkaar. Gaaf, fantastisch zijn de dingen die ik daarbij denk! Dus dankjewel daarvoor. De meditaties van David vind ik prettig. En leveren me grappige momenten op gedurende de dag. De meditatie app doet het niet, ik kan er niet in met het wachtwoord. Zal ik jullie nog voor mailen. Huddle ben ik nog aan het verkennen. Jeetje wat staat er veel in. Overweldigend. Erg interessant. Ik ben blij dat het nog een jaar beschikbaar is. Ga het rustig aan bekijken allemaal. Ik had wel iets meer begeleiding verwacht denk ik? Nu is het gewoon veel en nieuw. Ik pak af en toe iets op, rommel wat aan. Ben benieuwd wat het me nog gaat brengen.

Geef een titel aan je review

Miracle roadmap

Mogen we contact met je opnemen?

Ja leuk!

Score voor 365 Dagen Succesvol: 4/5
Zou je ons aanraden bij familie/vrienden? Ja
Miracle roadmap