Wendy Tonjes

Heel onwennig maar leuke start van een jaar van verandering. De eerste online sessie met Arjan gaf al een aantal eye openers. Leuk ook om met mensen in losse breakout rooms te praten. Ik wist dat ik niet veel moeite heb met kletsen maar al zo snel echt praten over persoonlijke dingen, bijzonder. Het heeft me al gebracht dat ik meer met mijn ogen open ben gaan kijken naar alles, minder met mn ogen gesloten (minder oordelen en verwijten, meer nieuwsgierig).
De live dag in Veenendaal begon heel tof, open en mooie verhalen en gesprekken. Ik merkte wel dat ik na de lunch onwennig binnenkwam, samen met een cirkelgenote, toen er mensen aan het dansen waren. En ook later met de oerschreeuw, voelde niet iets voor mij. Terwijl ik gek ben op dansen, ga graag naar festivals e.d., maar zo out of the blue voelde onnatuurlijk. Prima voor anderen hoor, en gelukkig is die sfeer daar ook naar. Dat je mag doen waar je je goed bij voelt.
De oerschreeuw begreep ik wel en zal het zeker toepassen als ik woede voel, en onmacht. Maar kon het niet zomaar oproepen. Ook helemaal prima, ik weet nu van het het bestaan en dat het op kan luchten. ;D
Ik kijk uit naar de volgende sessies!

Geef een titel aan je review

Miracle Roadmap begin

Mogen we contact met je opnemen?

Ja leuk!

Score voor 365 Dagen Succesvol: 3.5/5
Zou je ons aanraden bij familie/vrienden? Ja
Miracle Roadmap