Ellen Matthaei

Miracle roadmap. Nu een maand bezig. Moest even wennen aan waar ik moest zoeken, in t begin vond ik t wat chaotisch. Onze coach tipte om de wekelijkse mail als basis te nemen (ik vind de academy soms een zoekplaatje) nu ook jammer dat de wekelijkse meditatie deze week niet in de app verschijnt, vandaar dat ik de mail dus als lijdend neem.
Het goede nieuws : heerlijk om weer in de flow van groei mee te gaan. Mijn 4e jaar 365 nu en superblij dat ik toch weer ingestapt ben, ondanks eerder besluit. Dat besluit kwam omdat het een programma van 4 maanden is en dat veel prettiger is dan weer een jaar. Een poosje lessen opnemen en oefenen en daarna tijd en ruimte om te integreren en toe te passen is voor mij een fijne formule.

De zoommeetings met Arjan zijn fijn en inspirerend. In de breakoutrooms is het bijzonder om de mix van nieuwe en doorwinterde deelnemers mee te maken. Door de "verse" instroom kan ik ineens veel duidelijker zien hoeveel vooruitgang en diepgang ik al heb geboekt, ik zie bij hen ineens denkwijzen terug die ik vroeger ook heel normaal vond en nu voor mij achterhaald zijn. Dat ik heel wat overtuigingen en aannames overboord heb gegooid. Dat geeft me direct nog meer het gevoel dat ik zinvol bezig ben geweest. En het is ook leuk mee te maken dat degenen die al langer meegaan interessante en uitdagende vragen durven te stellen zodat er weer andere invalshoeken zichtbaar worden. Heel leerzaam en inzichtgevend !

Geef een titel aan je review

nieuwe invalshoeken

Mogen we contact met je opnemen?

Ja leuk!

Score voor 365 Dagen Succesvol: 5/5
Zou je ons aanraden bij familie/vrienden? Ja
Miracle roadmap