José

Ik heb mij in een opwelling opgegeven en wist niet wat mij te wachten stond. Ik ben er met een open blik ingestapt en heb alles vol overgave meegedaan. Geheel uit mijn comfortzone....en ik raad het iedereen aan.
Wat heeft het mij gebracht? Inzicht! Ik ben zelf de regisseur van mijn leven en nog een belangrijke...de gedachten/stemmetjes in mijn hoofd zijn te beïnvloeden, "Bedankt voor het betekenisloze commentaar". Dit was voor mij echt een eyeopener. En als je ergens mee zit, deel het. Hou het niet voor jezelf, als je iets deelt met iemand anders, krijg je meer ruimte en raak je minder in de verkramping.
Eigenlijk heb tijdens deze dagen nog veel meer lessen geleerd. Allemaal cadeautjes die ik meeneem en zal koesteren.
Dank je wel, David en Arjan! Knap dat jullie een omgeving kunnen creëren van openheid en vertrouwen. Maar ook alle andere aanwezigen wil ik bedanken, dank jullie wel voor jullie kwetsbaarheid, openheid en energie!

Geef een titel aan je review

Wat was dit bijzonder om dit mee te maken!

Mogen we contact met je opnemen?

Ja leuk!

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Géwéldig José! Soms weet je niet waar je terecht komt terwijl het pad dat je bewandeld het wel al voor je uitgeschreven heeft. Fijn dat je er was! Liefs Team 365.

Score voor 365 Dagen Succesvol: 4.5/5
Zou je ons aanraden bij familie/vrienden? Ja
Doorbraakdagen, Miracle roadmap