Meer als een week geleden besteld en items nog steeds niet ontvangen.
Reactie 24high NL:
Goedemorgen
Vervelend dat u uw paketjes niet op tijd heeft gehad , het was erg druk bij de vervoerder .
Gelukkig heeft u het alsnog gehad.
Goedemorgen
Vervelend dat u uw paketjes niet op tijd heeft gehad , het was erg druk bij de vervoerder .
Gelukkig heeft u het alsnog gehad.