Slechte ervaring pakket niet ontvangen terwijl vervoerder zegt dat ik ervoor getekend heb op een moment dat ik weekend weg was! Nu al bijna 2 weken verder
Reactie 24high NL:
jammer dat u ons een slechte feedback geeft, wij zijn afhankelijk van de vervoerders en mocht daar wat fout gaan lossen we het op , net zoals we het bij u opgelost hebben .