M du Chatinier

Jaloezie besteld duurde bijna 4 weken voor deze bezorgd was kreeg wel een mail dat het wegens ziekte wat langer duurde, zat goed verpakt maar ondanks dat toch een kleine beschadiging. Hiervoor gemaild 2 opties een potje verf of laten ophalen en laten herstellen gekozen voor herstellen op maandag gemaild zou 2 dagen voor afhalen een mail krijgen wanneer deze opgehaald zou worden, op donderdag middag een sms van de vervoerder dat deze vrijdagmiddag opgehaald zou worden niemand geweest. Op maandag gebeld en klacht doorgeven heb toen masr de optie een potje verf deze gelijkt verstuurd worden eind van de week nog niets binnen. Product ziet er fantastisch uit hoop alleen niet dat het kapot gaat want de service in nog minder dan nul.

Zie boven SERVICE

Reactie 123Jaloezie.nl:

Beste heer du Chatinier,
Naar aanleiding van uw beoordeling willen wij graag kijken of wij nog steeds iets voor u kunnen betekenen?
U geeft aan niet tevreden te zijn over de kwaliteit van onze service. Dat vinden wij uiteraard heel jammer.
De keuze`s die wij hebben gemaakt, de communicatie die wij samen hebben gehad, zijn puur uit serviceverlening voort gekomen.
Wij hadden gehoop door het versturen van een email met daarin de uitleg en onze excuses voor de vertraging van de levertijd een goede communicatie te hebben naar onze klanten.
Wanneer er fouten worden gemaakt, steken wij onze hand in eigen boezem. We kozen ervoor u niet verplichten tot het kwijt zijn van uw raambekleding. Daarom boden wij ook de optie om uw verf op te sturen. Het ophalen van uw jaloezie was inderdaad door ons ingepland en heeft zich niet geuit tot het beoogde resultaat dit vinden wij ook zeer spijtig.
Later hebben wij dit ook samen telefonisch besloten en koos u voor het opsturen van de verf, omdat de schade ook minimaal was.
Het is spijtig dat het bij u is overgekomen dat wij dezelfde dag nog de verf zouden opsturen.Aangezien de verfbaden kunnen verschillen hebben wij nooit verf op voorraad. Wij hebben uw verf besteld en deze dezelfde week naar u toe kunnen sturen.
Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten en ik hoop dat het bijtippen van de schade met de verf nu ook een goede oplossing geweest is?!
Mocht dit toch niet het geval zijn willen wij uiteraard alsnog aanbieden om uw jaloezie op te halen om de onderste lamel van uw jaloezie te kunnen vervangen.
Onze welgemeende excuses.
Team Coolblinds

Score voor 123Jaloezie.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee