A.

Op moederdag 2 boeketten bloemen besteld. 2 aparte bestellingen voor 2 verschillende adressen. Extra kosten betaald voor moederdagbezorging. Beide boeketten niet bezorgd, ook op beide adressen geen briefje in de brievenbus. Dezelfde dag nog een e-mail verstuurd aan het bedrijf. De volgende dag telefonisch contact gehad: moest alles per mail doen (telefonisch kon ik niet geholpen worden). Aangegeven dat ik alles al meteen per mail had verstuurd. Beloofd dat ik de volgende dag reactie zou krijgen. Reactie bleef uit, wederom gebeld en aangegeven dat ik het geld terug gestort wil krijgen (beide boeketten zijn immers nooit bezorgd). Medewerker gaf wederom aan telefonisch niet te kunnen helpen, ik moest maar alles nog een keer per mail sturen. Aangegeven dat ik het geld terug wil en anders aangifte van oplichting zou doen. Daarop werden toch mijn gegevens genoteerd en ik zou de volgende dag reactie krijgen. Tot op heden geen reactie ontvangen! Wat een bizar slechte service! Aanstaande maandag ga ik wederom bellen en indien geld niet dezelfde dag wordt terug gestort, zullen aangifte en juridische stappen volgen.

Score voor 123BloemenBestellen.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee