De bos bloemen die besteld waren niet op de dag van aflevering geleverd. hierover ben ik niet geinformeerd en heb ik zelf actie moeten ondernemen om erachter te komen wat er aan de hand was. er werd een nieuwe datum gepland op te bezorgeen en er werd belooft een grotere bos te bezorgen. nou ik heb de foto gezien maar de bos viel in mijn ogen erg tegen. het was een verassing maar door de te late levering heb ik aan de geadresseerde moeten vragen of de bos bloemen bezorgd was en toen was het geen verassing meer.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.