Richard W

U gevonden nadat ik met autodoc.nl bemerkt had dat daar mensen werken waar Engels hun eigen taal niet is en een nl talig chat bericht wordt vertaald en beantwoord. Verder wat strubbelingen met aankoop en aftersales. Helaas is uw productaanbod voor mij niet zo gangbare auto niet ruim genoeg om geheel klant bij u te kunnen zijn maar dit had ik anders zeker overwogen. Ik zie u graag de concurrentieslag met autodoc.nl aangaan op productaanbod. De aftersales, voorwaarden en zo heeft u allang gewonnen van ze. Ook zij versturen met GLS en dat is geen slecht bedrijf maar wel erg ondoorzichtig als een pakket onderweg is, dat doet u ook beter.

Goed duidelijk en een mooie prijs, verzendmogelijkheden laagdrempelig. Zeer snelle reactie op vrijdagavond om tien uur, dat het woensdag uitgeleverd zou worden. Daar had ik even mijn bedenking want uitleveren betekent voor mij dat het woensdag verstuurd wordt en dat de leverdatum dan op zijn vroegst donderdag kan zijn. Echter, het pakket kwam even voor elf uur 's avonds binnen waardoor iemand nog uit bed is gestapt maar dat is verder geen probleem, dat weet ik nu. Uw retourneringsprocedure is mij ook duidelijk. Alleen ik vraag mij af hoe andere mensen kijken tegen de tekst "De bestelling wordt naar verwachting op woensdag 25 september uitgeleverd."

Score voor 123autoparts.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
startmotor