Joris

Zeer slechte bereikbaarheid! 123afstandsbediening had mij het verkeerde type afstandsbediening gestuurd. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik heb meerdere malen proberen te bellen, maar ze nooit te pakken gekregen. Via de mail duurt het typisch ook 1-2 dagen voordat er reactie terugkomt. Ook op de vraag of zij jou kunnen bellen wordt niet gereageerd.

Mijn eerste contact met hen was op 18 december om te zeggen dat ik de verkeerde afstandsbediening ontvangen gehad. Daar werd niet op gereageerd, dus op 20 december nogmaals contact gezocht.
Toen ik vroeg om de juiste afstandsbediening op te sturen werd me gevraagd eerst de huidige terug te sturen. De afstandsbediening was op 23 december bij hen aangekomen. Vanwege de feestdagen (kerst + oud & nieuw) uiteindelijk 5 januari gevraagd waar de nieuwe afstandsbediening blijft. Dan wordt er eerst een track&trace nummer gevraagd en daarna is het weer stil... Tot ik op 10 januari maar weer eens bel. Natuurlijk nemen ze niet op! Op mijn mail krijg ik de reactie dat het geld is teruggestort. Volgens mij vroeg ik om gewoon het juiste type afstandsbediening op te sturen? Bovendien krijg ik alleen de kosten van de afstandsbediening terug en niet (zoals eerder beloofd) de verzendkosten die ik heb gemaakt bij het retour sturen.

Ze leveren snel, maar als er iets misgaat dan kan het erg lang duren voordat je tot een oplossing komt. Het zou helpen als ze ook telefonisch bereikbaar zijn zodat je makkelijker afspraken kunt maken. En als ze zouden luisteren naar wat je vraagt in de mail. 'Klant is koning' is zeker geen slogan die bij hen bekend is!

Score voor 123afstandsbediening.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Sony afstandbediening