Mijn ervaring met dit bedrijf is prima. Nadat ik een vorige keer een uitstekende afstandsbediening had ontvangen, probeerde ik het kortgeleden nogmaals . Tot mijn spijt is deze afstandsbediening niet van een kwaliteit die ik verwacht had.
Sterke punten
HET IS EEN PRIMA BEDRIJF.DAAR VALT NIETS OP AAN TE MERKEN. ALLEEN VALT HET GELEVERDE PRODUKT TEGEN. De afstandsbediening ligt niet lekker in de hand en doet nogal plasticachtig , goedkoop aan. Je moet ook hard op de knoppen drukken anders pakt hij de gegeven opdracht niet.