Fam. Lornoy - De Langhe

Wij verbleven een midweek in een wellness bungalow met 2 kinderen tussen 8 en 12 jaar. Het is een erg groot park, maar de sfeer is er rustig en gezellig. Het huisje was ruim genoeg en van alles uitgebreid voorzien: alles om te koken, ruime badkamer met saunatje en 2 regendouches, grote TV,... We hadden ons eigen terras met ligstoelen, leuk bij mooi weer.
Het zwembad voldeed voor onze kinderen, wel steeds druk aan de glijbanen, dus niet zo lang gebleven.
De omgeving is heel mooi : enerzijds zit je op wandelafstand van de zee met kilometers aan rustige wandelpaden en duinen, en anderzijds kan je het binnenland in om Sluis, Breskens, Groede,... te ontdekken. Een boottocht boeken om zeehondjes te spotten? ook vlakbij. Verder verkenden wij via een een e-chopper die we huurden op de vakantiepark zelf eens op een andere manier de omgeving. Aan gezellige tussenstopjes om iets te eten of te drinken geen gebrek, maar ook op het vakantiepark zelf is er aanbod voldoende. In de supermarkt vind je dan weer elke ochtend verse broodjes en alle kleine benodigdheden.
Minpuntje vonden we de schoonmaak van ons huisje bij aankomst (stof, haren,...) en ook het onderhoud aan de buitenkant (tuin, terras,...). Wij genoten hier van een super fijne vakantie en we zouden er zeker nog eens willen terugkomen.

Score voor Roompot Parcs - Belgisch: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja