Lotte Van Orshoven

Wat zijn we teleurgesteld na een midweekje hier. Het zwembad is (onverwacht) gesloten, maar dat melden ze je nergens. Je komt dit pas te weten als je met je zwemzak en een teleurgesteld kind voor de deur van het zwembad staat. Toen we informeerden bij het onthaal, vertelden ze ons dat er de keuze is gemaakt om dit niet aan de gasten te laten weten. Noch de mogelijkheid tot omboeken of enige compensatie te geven. Wij kozen het park nochtans omwille van het zwembad.
We waren echter heel welkom om te gaan zwemmen in een andere Roompot op 25min rijden. Dat er maar 200 kaartjes waren voor alle gasten van het volledige park, vergaten ze toch te melden. Weer teleurstelling dus. Op dag 3 kregen we dan toch nog zwemkaartjes te pakken, maar dat zwembad zit uiteraard propvol aangezien er gasten van 2 parken zwemmen.
Ons zie je niet meer bij Roompot terug, wat een verschrikkelijke communicatie en manier om met je gasten om te gaan.
Wel chapeau aan de dames van het onthaal die ondanks alle miserie heel vriendelijk en geduldig bleven. Zij moeten een rotweek hebben gehad.
Bovendien wordt er bij Google op de reviews duchtig gereageerd en bedankt op positieve beoordelingen, maar wie minder positief is krijgt geen enkele vorm van reactie.

Score voor Roompot Parcs - Belgisch: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee