Maria Wouters

- slaapkamer met bijhorende badkamer gelijkvloers voorzien van melkglas want anders moet je steeds de gordijnen dicht doen aangezien de mensen die voorbij wandelen je kunnen zien staan.
- een extra plank of stoel voorzien in de badkamer op het eerste verdiep zodat je je kleren niet op de grond moet leggen bij het douchen
- de nodige gebruiksaanwijzigingen voorzien van gebruik oven, wasmachine en droogkast
- extra controle bij reinigen huis dat het bestek, borden, potten en pannen proper afgewassen in de kast staan (wij moesten alles afwassen aangezien de vorige bewoners dit niet grondig hadden gedaan en de etensresten nog aan de potten/bestek hingen)
- nederlandstalige bediening in het restaurant is een must! Mensen op leeftijd spreken slecht/nauwelijks engels wat voor miscommunicatie zorgde.
- keukenwerking mag zeker beteren (wij hebben meer dan 1u moeten wachten op ons eten en we hebben hen daarop opmerkzaam moeten maken... andere tafels die later toekwamen hadden hun eten zelfs voor ons) We hebben uiteraard een medewerker van de Roompot hierover aangesproken en zij heeft dit in orde gebracht.

Score voor Roompot Parcs - Belgisch: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja