195 reviews
Write a review

99% of the customers recommend this company.

Wat vindt u van de bestel procedure? - Ease of ordering
Levertijd - Delivery speed
Wat vindt u van de informatie op de website? - Information on the website?
Responstijd - Response time
Klantvriendelijkheid - Customer service

Brecht Gorissen

JVB Digital heeft me uiterst vlot geholpen met de aankoop van een nieuwe 4K speler. Ik ben zeer tevreden van het persoonlijk en professioneel advies, de snelle verzending, en het ontvangen product.

Sterke punten - Strengths

Ik was specifiek op zoek naar een regiovrije speler, en heb die via de website zonder omweg vrij snel kunnen vinden, en zonder problemen kunnen bestellen en betalen.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

Ik vind de zoekfunctionaliteit een beetje verstopt zitten in de topnavigatie, deze zou iets prominenter getoond mogen worden. De search engine toont ook enkel exacte matches, terwijl een typfout snel gemaakt is en ik dan misschien wel naast een product grijp waarnaar ik op zoek ben...

Heeft u eerder bij dit bedrijf besteld ? - Did you ordered before from this company ?

Ik heb vroeger ook al wel eens een regiovrije OPPO besteld.

Bent u al bekend met de nieuwe website AVstyle.nl? Schrijf je hier in voor de nieuwsbrief en ontvang korting op uw (volgende )aankoop op AVstyle.nl - Are you already familiar with the new website AVstyle.nl? Sign up for the newsletter and receive a discount on your next purchase at AVstyle.nl

Nee nog niet maar ik ga zeker kijken - No not yet but I'm definitely going to look

Score on JVB Digital / OPPOstore / AVstyle: 5/5
Zou u JVB Digital / OPPOstore / AVstyle aanbevelen? - Would you recommend JVB Digital / OPPOstore / AVstyle? Yes
Reavon UBR-X110