366 reviews
Write a review

99% of the customers recommend this company.

Information on the website
General contact by email?
Personal attention

Helemaal top. Goede begeleiding.goed materieel. Zeker een aanrader

Super klantvriendelijk

Snellere boot :)

Anonymously

Geweldige ervaring. Katinka is een zeer bekwame lerares en let op alle belangrijke details.

Strengths

Heel veel belangrijke dingen geleerd.

Lesley

Super relaxed en goed.

Strengths

Omgang met mensen is heel goed, relaxte sfeer. Zeer professioneel

Kurt Handhaving Breda

Vanuit de gemeente Breda de opleiding voor het werk moeten halen, vandaag praktijkdag. Wat een beleving goede uitleg , duidelijke instructies en waar een topleraar als ik het niet wist kreeg ik... Vanuit de gemeente Breda de opleiding voor het werk moeten halen, vandaag praktijkdag. Wat een beleving goede uitleg , duidelijke instructies en waar een topleraar als ik het niet wist kreeg ik duidelijke uitleg tot ik her goed begreep.
Voor mij een aanrader deze cursus te volgen.

Strengths

Duidelijke uitleg, begrip en nemen ruim de tijd voor je

Nvt

Niks

Broddelez gerald

Leuke en prof ervaring

Strengths

Geduld en vriendelijkheid staan voorop

Anonymously

Top.

Sjoerd Verhoeve

Combinatie van professionaliteit met plezier maakt de gevolgde training zeer uniek. De passie van de eigenaren maakt twee zeer intensieve trainings dagen tot een 'feest' om te mogen volgen. Voor ons... Combinatie van professionaliteit met plezier maakt de gevolgde training zeer uniek. De passie van de eigenaren maakt twee zeer intensieve trainings dagen tot een 'feest' om te mogen volgen. Voor ons een reden om alvast een opfris te boeken voor het volgende jaar.

Strengths

passie, professionaliteit, kennis, kwalitatief zeer goed materieel

Neen.

Gerrit Venema

Zeer goede, intensieve cursus. Je leert heel veel in 2 dagen. Hoog rendement.
Goede communicatie en duidelijke uitleg tijdens de opleiding.
Prettig sfeer

Strengths

Duidelijke communicatie. Professionele aanpak met goed materiaal.
Alles ziet er gewoon heel goed uit. Je leert heel veel in 2 dagen tijd op een prettige manier.

Geen verbeterpunten

M.Kwint

Deze week RYA Powerboat level 2 gedaan,ondanks de vele jaren nautische ervaring toch nog veel geleerd op deze cursus.Met dank aan instructrice Katinka ,voor de duidelijke instructies en uitleg.... Deze week RYA Powerboat level 2 gedaan,ondanks de vele jaren nautische ervaring toch nog veel geleerd op deze cursus.Met dank aan instructrice Katinka ,voor de duidelijke instructies en uitleg. Martin Kwint

Strengths

Duidelijke communicatie,het gevoel dat je snel vorderingen maakt ook al hangt dat van je ervaring af.Verder een spontane en relaxte manier van instructie geven.