8201 reviews
Write a review

98% of the customers recommend this company.

Rony greta

Vlotte levering

Mary

Snelle service

Wilco

Top!!!!

Fiebe

Al zeer veel op besteld en alles juist aangekomen en super verpakt.

Jeanine

Snelle en vriendelijke service

Henny

Prima service

Yvonne

Ik heb alleen positieve ervaring met dit bedrijf.

Aida

Very good quality

Strengths

Quality and exclusivity

Improvements or suggestions

To have more big packages

E

Eerste keer dat ik hier bestel. De levering was echt heel snel. Ik had voor 16:00 besteld en de volgende dag werd het bij mij geleverd, echt heel fijn! Dus op gebied van bezorging/levering 5*. Er... Eerste keer dat ik hier bestel. De levering was echt heel snel. Ik had voor 16:00 besteld en de volgende dag werd het bij mij geleverd, echt heel fijn! Dus op gebied van bezorging/levering 5*. Er zijn wel heel wat punten waarop de website verbeterd kan worden voordat ik weer een bestelling wil plaatsen.

Grootste punt is dat het navigeren door de website best wel verschrikkelijk is (zie verbeterpunten). Het kostte me echt te veel moeite om fijn door de website te klikken en artikelen te vinden. Zoekfunctie werkte ook niet helemaal naar behoren, omdat je artikelen kreeg in de lijst die niets te maken hadden met de zoekterm.

Reply Deleukstetaartenshop.com:

Goedemorgen Eliza,
Goedemorgen Eliza,
Bedankt voor je beoordeling. Helaas ondervinden we een aantal problemen binnen onze website. Dit vinden we zelf ook erg vervelend. Achter de schermen zijn we hard aan het werk om onze website te verbeteren. We zullen jouw feedback hierin meenemen! We hopen dat alles snel weer naar behoren zal werken.
Met vriendelijke groet, Deleukstetaartenshop

Stan