184 reviews
Write a review

97% of the customers recommend this company.

Davy de Sloover

Niets dan goed, vriendelijk, snel en adequaat!

TK-Service Thomas Kreuter in Neef/Mosel

In Bild und Tonqualität in seiner Preisklasse ein Unschlagbares, kostengünstiges, zuverlässiges und Kundenbedienerfreundlicher TFT. Einfach Klasse.

ZAMPOL DAvid

Très bon site de commande en ligne, aucun soucis.

Studio Surprise

Kort: vorige keer, zonder bericht, te laat geleverd. Benieuwd of de bestelling van zojuist... voor 22 uur, inderdaad morgen wordt afgeleverd, zoals op web-site staat vermeld. Ook sloeg de stop eruit... Kort: vorige keer, zonder bericht, te laat geleverd. Benieuwd of de bestelling van zojuist... voor 22 uur, inderdaad morgen wordt afgeleverd, zoals op web-site staat vermeld. Ook sloeg de stop eruit toen ik vorige adapter aansloot. Hoop dat ik nu wel tevreden kan zijn over de dienstverlening en service.

Reply BeeTronics.co.uk:

Bedankt voor uw feedback.
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te lezen dat er bij uw vorige bestelling een vertraging heeft opgelopen. Mijn excuses voor dit ongemak. Wij hebben alle monitoren altijd in voorraad, uw bestelling is normaal gesproken dan ook binnen één dag in huis.
Ik ben blij dat u desondanks opnieuw een bestelling bij ons heeft geplaatst. Ik zie dat deze de volgende dag bij u is afgeleverd. Ik hoop dan ook dat u inmiddels weer tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Fit Focus

Heldere informatie en snelle correcte levering tegen een prima prijs.

Joe

Kurze Lieferzeit

Peter

Schnelle Lieferung.

brattinga

Ales was correct af gelevert

Het Zonnepaleis Borne bv

We zijn zeer tevreden