MR

Aardige mensen, veel keuze, goed bereikbare winkels

J Heijnen

Goed geregeld en goede service

Meijers

Zeer correct netjes

Anja Ophuis Leusenkamp

Goed advies gekregen over mijn salontafel.

Reactie Kötter Living:

Bedankt voor je review! Goed om te horen :-)

Karin Schorfhaar

Goed.

k. Reijnders

Gezellige winkel met veel keuze, erg vriendelijke en behulpzaam personeel!

Wermink

Fijn te woord gestaan

J.W. Pronk

Bij ons is begin januari een eethoek bezorgd. Dit had eigenlijk in maart 2022 gemoeten, maar door privé omstandigheden onzerzijds kon het toen niet. Dat was voor Kotter Living geen probleem. De... Bij ons is begin januari een eethoek bezorgd. Dit had eigenlijk in maart 2022 gemoeten, maar door privé omstandigheden onzerzijds kon het toen niet. Dat was voor Kotter Living geen probleem. De volgende dag van Kotter Living een kaartje ontvangen met de tekst, alle sterkte toegewenst. We zijn heel blij met de eethoek. Vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen. Genoeg keus.

Stef K.

Gisteren helemaal van Roermond naar Oldenzaal gereden om een stof uit te kiezen voor een poef. Via Instagram chat was er afgesproken dat de poef 170 euro zou kosten. De enige aanpassing was de kleur... Gisteren helemaal van Roermond naar Oldenzaal gereden om een stof uit te kiezen voor een poef. Via Instagram chat was er afgesproken dat de poef 170 euro zou kosten. De enige aanpassing was de kleur die we iets donkerder wilde en hiervoor 'moesten' we dus echt naar de winkel komen, werd ons verteld. Dus hebben we een dag vrijgenomen om vervolgens 4,5 uur in de auto te zitten, om daar te horen te krijgen dat de poef 395 euro kost!
Uit coulance konden ze er 65 euro vanaf doen en zou de poef 330 euro kosten, wat ver boven ons budget zit (en niet eens dekkend is voor de gemaakte kosten!).
Ik heb een gevoel dat de prijzen niet helemaal eerlijk zijn!

Gerjan Lentfert

Heel goed! Prima.