TEVU B.V.

Wij werken nu enige tijd samen met Debiservice en het contact is super goed en de terug koppelingen zijn goed en overzichtelijk. Vriendelijke dames.

Lambers Legal & Incasso

Wij schakelen Debiservice regelmatig in voor het bellen van buitenlandse debiteuren. Dit doen ze snel en accuraat! Wij bevelen Nathalie en haar team dan ook zeker aan!

Vannim Incasso

Debiservice heeft een persoonlijke maar ook zakelijke manier om debiteuren te benaderen. Debiservice heeft hierin zowel oog voor de klant als de relatie. Denkt mee en ontzorgt. Kortom de juiste mix... Debiservice heeft een persoonlijke maar ook zakelijke manier om debiteuren te benaderen. Debiservice heeft hierin zowel oog voor de klant als de relatie. Denkt mee en ontzorgt. Kortom de juiste mix voor een samenwerking

OAMKB Groningen

Ik ben zeer tevreden met de service van Nathalie en haar team. Ze denken met ons mee, zijn persoonlijk en ook zeker daadkrachtig. Ze ondersteunen mijn kantoor maar ook mijn klanten die behoefte... Ik ben zeer tevreden met de service van Nathalie en haar team. Ze denken met ons mee, zijn persoonlijk en ook zeker daadkrachtig. Ze ondersteunen mijn kantoor maar ook mijn klanten die behoefte hebben aan debiteurenbeheer. Ze zijn in staat om zich ook flexibel aan te passen aan de wensen van de klant.

De persoonlijke aanpak van Debiservice geeft mijn debiteuren ook een goed gevoel en dat verbetert hun betaalgedrag.

Administratie Belasting en Advieskantoor Nieboer

Debiservice is voor ons een waardevolle partner, welke door haar adequate en tijdige opvolging van openstaande posten een belangrijke bijdrage levert aan en stabiliteit brengt in onze liquiditeit.

Walter Baars | JuristDirect & DebtSolutions

In de samenwerking met Debiservice heb ik gemerkt dat zij het verschil maken in het debiteurenbeheer. Zij bellen, dat is effectiever dan mailen of brieven sturen. Klanten betalen aanzienlijk... In de samenwerking met Debiservice heb ik gemerkt dat zij het verschil maken in het debiteurenbeheer. Zij bellen, dat is effectiever dan mailen of brieven sturen. Klanten betalen aanzienlijk sneller zodat de cashflow verbetert. Bovendien wordt gewerkt met een transparant en gebruikersvriendelijke software. Kortom, een betrouwbare en professionele partner voor het MKB.

Frank Bloupot | IT Lions

Erg prettig om zelf niet mee achter openstaande facturen aan te moeten bellen. Ons DSO is gedaald en wij zijn dankzij de belletjes en het overzichtelijke portal van DebiService beter in staat om in... Erg prettig om zelf niet mee achter openstaande facturen aan te moeten bellen. Ons DSO is gedaald en wij zijn dankzij de belletjes en het overzichtelijke portal van DebiService beter in staat om in te spelen op disputen. Laatst belde een klant speciaal om te vertellen dat hij een telefoontje als zeer prettig had ervaren.

Comfort Payroll

Sinds we onze debiteuren uitbesteden aan Debiservice lopen de openstaande posten terug. Daarbij kunnen we sneller inspelen op facturen die niet blijken te kloppen of ergens kwijt zijn geraakt bij... Sinds we onze debiteuren uitbesteden aan Debiservice lopen de openstaande posten terug. Daarbij kunnen we sneller inspelen op facturen die niet blijken te kloppen of ergens kwijt zijn geraakt bij klanten.
Daarnaast is het een groot voordeel dat de organisatie hier zelf niet mee belast wordt en we geen omkijken meer hebben naar facturen die te lang open staan.

V&Z Veendam

Ik ben blij met de samenwerking met Debiservice. Het achterna bellen van openstaande nota's kost voor onze vereniging teveel tijd mede aangezien hij gedraaid wordt door vrijwilligers. Debiservice... Ik ben blij met de samenwerking met Debiservice. Het achterna bellen van openstaande nota's kost voor onze vereniging teveel tijd mede aangezien hij gedraaid wordt door vrijwilligers. Debiservice zorgt ervoor dat de openstaande nota's sneller binnenkomen en de juiste, tijdige aandacht krijgen die nodig is. Door de efficiënte aanpak kan ik er geen (betaalde) medewerker tegenover zetten.