Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Marina Alberto

Goed, mijn eerste box ontvangen en ben tevreden.

Jamie den Held

Service is zeer goed. De wijnen vind ik persoonlijk niet heel erg goed. Nu mag je voor deze prijs ook niet te veel verwachten maar na een paar flessen te hebben geprobeerd heb ik me voorgenomen om... Service is zeer goed. De wijnen vind ik persoonlijk niet heel erg goed. Nu mag je voor deze prijs ook niet te veel verwachten maar na een paar flessen te hebben geprobeerd heb ik me voorgenomen om ze nog minimaal een jaar te laten liggen in de hoop dat er meer balans in de wijnen komt.

Hi Jamie,
Bedankt voor je review!
Ik heb je een e-mail gestuurd op het bij ons bekende e-mailadres omdat ik graag meer te weten zou willen komen over jouw ervaring....
Hi Jamie,
Bedankt voor je review!

Jan Narold

Snel geleverd en kwaliteit wijnen

Hi Jan,
Hi Jan,
Bedankt voor je super beoordeling!
We doen ons best om je iedere maand te verrassen met wijnspijs combinaties. We vinden het leuk om te horen dat deze met veel plezier gemaakt worden!

Willemijn van Doesum

De wijn is geweldig en het is leuk om in het boekje over de wijnen te lezen.

Hi Willemijn,
Bedankt voor je super beoordeling en feedback!
We doen ons best om je iedere maand te verrassen.

Victor Camargo

Great experience. Since the unboxing moment until the tasting.

Hi Victor,
Thank you for your great review and enjoy tasting!
Kind regards,

Emily

Not great wines in comparison to other clubs I've been a part of

Hi Emily,
Thank you for your review!
I have sent you an e-mail to learn more about your feedback, so we can implement this in our further developments.
Kind...
Hi Emily,
Thank you for your review!
Kind regards,
Customer service Taste Club

Carrie van de Beek

Goede en verrassende wijnen voor een goede prijs

Hi Carrie,
Bedankt voor jouw prachtige beoordeling!
Veel proefplezier gewenst.

Ben

Positief verrast door de inhoud van het wijnpakket, samengesteld aan de hand van mijn smaakprofiel.

Hi Ben,
Bedankt voor jouw super beoordeling!
Wanneer je de wijnen in jouw account beoordeeld kunnen we jouw smaakprofiel in de toekomst nog beter optimaliseren.
Veel proefplezier...
Hi Ben,
Bedankt voor jouw super beoordeling!
Veel proefplezier gewenst!

Monique

3 van de 6 gedronken. Recept gemaakt met de aanbevolen wijn.
Echt een goede smaakcombinatie
Afgestemd op onze smaak ik vind dat knap.

Hi Monique,
Bedankt voor je super beoordeling!
Veel proefplezier en vergeet niet de wijnen te beoordelen in jouw account :)

Jojanneke

Het was een cadeau. Erg tevreden mee. Veel verschillende wijn, in een mooie box geleverd.

Hi Jojanneke,
Bedankt voor je prachtige beoordeling!
Hi Jojanneke,
Bedankt voor je prachtige beoordeling!
De samenstelling van de box is gebaseerd op de door jou ingevulde smaaktest. Ik zie dat je de wijnen (deels) al hebt beoordeeld in jouw account. Blijf dit doen want dit wordt vervolgens weer meegenomen in de samenstelling van de box.