Martin Grevers

Goed contact en probleemloze levering

Snelheid van levering.

Geachte mevrouw Van Tuijn

Geweldige kwaliteit en service

Super kwaliteit

Kwaliteit is gewoon top. Misschien als aardigheidje een klein receptje bij de bestelling doen voor de escargots in pot. Verder gewoon super

Geachte heer De Rudder

Alles verliep vlot.Alleen heb ik liever slakken in lookboter dan in groene kruidenboter

degelijke boreden

misschien ook lookboter in het gamma nemen?

Geachte heer Bosselaar

Prima en snel geleverd. Helaas niet kunnen eten om dat de bezorger zonder mededeling het op een trap heeft gezet waar verwarming onderzit. En 4 dagen later toevallig is gevonden. Nú alles in de... Prima en snel geleverd. Helaas niet kunnen eten om dat de bezorger zonder mededeling het op een trap heeft gezet waar verwarming onderzit. En 4 dagen later toevallig is gevonden. Nú alles in de container moeten doen om dat er een vieze Lucht uit kwam. Licht niet aan slow escargots !!! Maar aan post . Nl hun medewer

Snel en keurig verpakt en geleverd.

Misschien gekoeld bewaren op de doos zetten. Misschien melden dan de bezorger met afleveren dat hij het erg verstopt heeft

Geachte heer van Hamburg

Keurig geregeld en snel en netjes verpakt

goede uitgebreide website en snel vinden wat je zoekt

escargots waren perfect, de smaak mocht wat meer knoflook bevatten, was een beetje weinig.

Geachte heer van Beelen

Slakken waren prima te eten, maar niet bijzonder. Levering gaat via PostNL wat problematisch kan zijn aangezien het een versproduct is. Ik had ook in mijn bestelling een notitie geplaatst met een... Slakken waren prima te eten, maar niet bijzonder. Levering gaat via PostNL wat problematisch kan zijn aangezien het een versproduct is. Ik had ook in mijn bestelling een notitie geplaatst met een gewenste leverdatum, maar hier was niets mee gedaan. Klantenservice had het ook te druk om tijdig te reageren.

Snelle levering.

Betere verzendservice. Notities in behandeling nemen.

Geachte mevrouw Aalders-Uijen

Makkelijk bestellen, betalen en snel ontvangen

Sneldheid

Geachte mevrouw Ahmed land

Goed en snel

Eigenlijk geen

Josephine Borremans

Snelle levering en lekkere slakken

Snelle levering tijdens feestdagen

Ribert

Heerlijk van smaak, uitstekende service!

De Escargots de Bourgogne in kruidenboter waren heerlijk van smaak!