Jan de Bruin

Prima geregeld 👍 komt afspraken na

Zie boven

Ayhan Celik

Netjes op tijd

Linda Nellessen-Levers

Komt afspraken na, vriendelijk te woord gestaan

Beschrijf hier uw ervaring

makkelijk besteld en komen afspraken na. ook vriendelijk personeel toe ik belde betreffende het weer ophalen van de container

C. Mink

Keurige aflevering en ophalen container. Advies en service helaas teleurstellend.

Beschrijf hier uw ervaring

120 m2 = 6 m3 terrastegels (60 x 60 x 5) af te voeren. Op advies Rodebak hier een 10 m3 container voor besteld omdat er altijd 'lucht' bij de afvoer van tegels in de container zit. 10 m3 container... 120 m2 = 6 m3 terrastegels (60 x 60 x 5) af te voeren. Op advies Rodebak hier een 10 m3 container voor besteld omdat er altijd 'lucht' bij de afvoer van tegels in de container zit. 10 m3 container zou beslist voldoende zijn. Tegelzetter heeft ze er netjes met een heftruck ingelegd maar er bleek niet voldoende ruimte. Bij nameting is container geen 10 m3 maar amper 9 m3. Container loopt taps toe en door lage voorkant kunnen daar weinig/beperkt tegels in. Rodebak gebeld omdat ik ca. 0,6 m3 niet kwijt kon in de container. Geen service en medewerking gekregen. Ik kon alleen maar tegen extra betaling een extra container bestellen. Zeer teleurstellend. Advies niet goed, service niet goed, gelukkig waren de heren die de container hebben gebracht en opgehaald uiterst correct. Bij ophalen werd bevestigd dat container netjes en zeer zwaar/maximaal gevuld was.

Adri Dinkelman

Goed en betrouwbaar bedrijf, die z'n afspraken nakomt

Beschrijf hier uw ervaring

online een container besteld en betaald. Vlot daarna bevestiging per mail. Container werd op afgesproken tijd gebracht en weer opgehaald.

Rob Vlietman

Prima goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Op tijd en precies waar ik hem hebben wou.

Nicole Van Wietmarschen

Snel besteld en geleverd

Jan Blekkenhorst

Prima en correct

Beschrijf hier uw ervaring

Op de afgesproken dag gebracht.

Henri Nijenhuis

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geregeld. Jammer dat er geen bevestigingsmail komt. Zou prettig zijn.

Gert Dannenberg