Next Buzz

Next Buzz Ook benieuwd naar feedback over de webshop Next Buzz? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company17
9.8/10
Uitstekend
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Next Buzz met 9.8/10. Gebaseerd op 17 ervaringen.

DealAdvies
DealAdvies

Wij zijn zeer tevreden.

john westhof schildersbedrijf
john westhof schildersbedrijf

Ik ben zeer tevreden.

Klazien van ' Het Wijze Leven'

Het is fijn samenwerken met next buzz. bram luisterde goed naar mijn vragen. zocht naar oplossingen voor mijn wensen. gaf blijk van wat er op dit moment speelt in 'websiteland'. nextbuzz is ook duidelijkheid in wat ze van mij nodig hadden om weer verder te kunnen. communicatie was snel zowel per email als telefonisch reageren. nextbuzz denkt mee en legt goed uit wat je zelf kunt (en moet) doen. met als resultaat een website om trots op te zijn en waar we zelf ( na wptraining van bram) onze data actueel op kunnen houden. top!.

Jeroen Kroes
Jeroen Kroes

Zeer tevreden.

Fred van der Veer - Truste Slaapcomfort
Fred van der Veer - Truste Slaapcomfort
Beveel je Next Buzz aan bij anderen?Ja

Zeer tevreden. soepele houding luisteren en reageren met oplossingen. fijn om mee samen te werken.

Gelre IJsselstreek
Gelre IJsselstreek
Beveel je Next Buzz aan bij anderen?Ja

Next buzz heeft mijn zaken altijd prima geregeld zelf weinig tijd in hoeven steken ga zo door zou ik zeggen.

EQ Trading
EQ Trading
Beveel je Next Buzz aan bij anderen?Ja

Ik ben zeer tevreden over mijn samenwerking met next buzz. fijn om met experts te werken.

Ron van Megen | Evers + Manders Subsidieadviseurs
Ron van Megen | Evers + Manders Subsidieadviseurs
Beveel je Next Buzz aan bij anderen?Ja

Nextbuzz heeft een goed product geleverd. gemaakte planningsafspraken worden nageleefd. blijft binnen budget.

Dragstra Advocatuur
Dragstra Advocatuur

Zeer.

René Metz, Easy Office Online

Om onze online marketing naar een hoger niveau te tillen zijn we bij next buzz uitgekomen. een professioneel bedrijf met veel kennis waar het ook nog eens zeer prettig mee samenwerken is. aanrader!.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn Next Buzz, het full service internetbureau in Amersfoort met een no-nonsense mentaliteit. Wij ontwerpen, bouwen en onderhouden niet alleen jouw responsive website, maar bedenken ook online oplossingen die hiermee in verbinding staan.

Onze werkwijze kenmerkt zich door een nuchtere, flexibele en klantgerichte aanpak. Wat gaan we voor jou doen?
Adres
Brabantsestraat 17