Gloudemans Koken & Kado

Gloudemans Koken & Kado Ook benieuwd naar feedback over de webshop Gloudemans Koken & Kado? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company135
9.7/10
Uitstekend
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Gloudemans Koken & Kado met 9.7/10. Gebaseerd op 135 ervaringen.

Tessa Corduwener
Tessa Corduwener
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service, snelle levering en geweldige pan!.

Tessa
Tessa
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service, snelle levering en een geweldige pan!!.

Daniëlla van Ingen
Daniëlla van Ingen
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekend geholpen door zeer klantvriendelijk personeel.

Bo
Bo

Snelle levering.
makkelijke website.
top.

Eva Kroon

Goede service. dit is de tweede keer, dat ik hier iets bestel. bij de eerste keer keer eerst telefonisch contact gehad en ben toen heel vriendelijk te woord gestaan. deze keer zat er een kleine attentie bij de bestelling. vond ik heel leuk! helaas dat ik niet bij jullie in de buurt woon, want anders hadden jullie me vaak in de winkel gezien.

Nijenhof, Hendrina (Riny)
Nijenhof, Hendrina (Riny)

Snelheid

misschien het Checken van de traceercode van POSTNL voordat deze aan de klant wordt doorgegeven? Voor zover mogelijk, natuurlijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer snelle en competente orderverwerking. even een minpuntje omdat de link naar het vervoersbedrijf enkele dagen niet werkte maar na melding daarvan aan gloudemans was dat in een mum opgelost. bestelling geleverd en uiteindelijk een prima afhandeling en dus een super tevreden klant met het bijbestelde bestek dat ook na een eerste aanschaf in nederland, 47 jaar geleden (!!!!) nog te verkrijgen bleek. gloudemans is voor mij een aanrader!.
riny nijenhof - brussel.

Panders
Panders

Duidelijke website

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Aanvulling op ons bestek gekocht, was incompleet geworden..
via de duidelijke website besteld, en snel geleverd. levering voldoet volledig aan de verwachting. prima service.!.

Sylvia Bos
Sylvia Bos

De snelle levering en het verpakken van de produkten is echt super!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb nu 2 keer iets online besteld voor mijn dochter en ik ben meer dan tevreden. produkten worden zeer goed verpakt en als t mogelijk is direct verzonden. dit werkt super voor ons dus we houden de website in de gaten.

Andrra
Andrra

Geen, gaat al helemaal goed

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke website, snelle levering.

Laurien van Loon
Laurien van Loon

Gewoon in een woord UITSTEKEND kan niet anders zeggen. Heb deze week een bestelling gedaan en de volgende dag had ik het in huis! Goeie service ik werd goed op de hoogte gehouden. Ik ben al langer van plan om de winkel te bezoeken, en dat ga ik binnenkort eens een keer doen.

Heb ik niet

Goeie ervaring!.

Bedrijfsinformatie

De gezelligste kookwinkel van Brabant is opgericht in 1954, als de winkel van sinkel van Uden. Alles was er te koop en anders zeker te bestellen. Specialisme ten top! De laatste 10 jaar is de winkel langzaam veranderd in een gespecialiseerde serviezen en kookwinkel. Het assortiment heeft grote aanpassingen ondergaan en de samenwerking met de betere merken is gevonden. U kunt daarvoor bij ons o.a. terecht voor pannen, servies, messen en bestek.
Adres
Marktstraat 11