Annette

Vriendelijke klantenservice

Brigitte

Ervaring zeer goed

Richard

Uitstekende service na foutieve levering. Wij hadden 5 dezelfde producten besteld waarvan er 1 foutief was geleverd. Na 1 email de eerstvolgende werkdag het juiste product alsnog geleverd.

Geen discussie of gedoe, het wordt gewoon goed geregeld. Top service.

Margadant

Excellent!

Nice product offer and good prices. Always complete and on time delivery!

E. de Rooij

Super goed . Bestelling volgende dag al in huis.

In eerste instantie stond het product wat ik moest hebben niet op de website maar via de klantenservice werd dit netjes i orde gemaakt. Klein cadeautje voor de hond bij de bestelling werd zeer... In eerste instantie stond het product wat ik moest hebben niet op de website maar via de klantenservice werd dit netjes i orde gemaakt. Klein cadeautje voor de hond bij de bestelling werd zeer gewaardeerd . Alleen ik heb een zak hypoallergeen voer gekocht ivm allergie en het cadeautje was brokjes voer met kip wat mijn hond juist niet mag . De hond van de buren was er blij mee.

swa

Steeds dik in orde

ruim assortiment , snelheid levering

Michael Ossenblok

Super goed en correct afgehandeld

Marianne

Goed … had alleen niet gelezen dat het pakketje niet bij buren wordt afgeleverd.
Daar ik plotseling weggeroepen werd…. Dit pakketje gemist.

Cindy van der Hel

Super service. Online een bestelling geplaatst, 1 van de producten was niet op voorraad. Werd meteen gebeld hierover en er werd mij keurig gevraagd of de bestelling in tweeën verstuurd moest worden,... Super service. Online een bestelling geplaatst, 1 van de producten was niet op voorraad. Werd meteen gebeld hierover en er werd mij keurig gevraagd of de bestelling in tweeën verstuurd moest worden, of dat ik wilde wachten tot de bestelling compleet was. Daar zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Erg klantvriendelijk. Goede service

Agatha Wallet

Snel bezorgd, zeer vriendelijk bezorger en op de juiste plek neergezet, super !!