Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie
7.8/10

Uitbouw laten uitvoeren door Mario Wesseling.

Korte lijnen en flexibel

Stukadoor en elektricien leverden niet de kwaliteit die de aannemer wel heeft/geeft. Zonde want dit straalt af op de aannemer.

Bolleman

In begin wel goed , maar komt afspraken niet naar

Onbetrouwbaar

Doe wat je zegt mario .
Ik heb 47000 betaald maar wel veel ellende gehad .
Daarom kan ik ook gerust zeggen ga niet met Mario in zee.
Denk is bedrijf wat snel geld wil maken. Doe wat je zegt mario .
Ik heb 47000 betaald maar wel veel ellende gehad .
Daarom kan ik ook gerust zeggen ga niet met Mario in zee.
Denk is bedrijf wat snel geld wil maken.
Ik ben zeer ontevreden.
En foto's mag je aan me vragen.

Reactie Bouwbedrijf Mario Wesseling:

Beste meneer Bolleman,
Dank voor uw reactie. Jammer dat u niet tevreden bent. We hebben vorig jaar een verbouwing bij u gedaan die op een aantal punten niet helemaal soepel is verlopen.
we...
Beste meneer Bolleman,
we hebben opgeleverd en alle punten afgehandeld en u heeft de slottermijn betaald zoals overeengekomen. Ik vind het jammer dat we nu bijna een jaar na dato deze review krijgen. Ik heb u gebeld en aangeven dat u garantie heeft en dat wanneer er punten zijn u dit bij ons aan kunt geven, dat was wat u betreft niet noodzakelijk.
Dan vind ik deze review jammer. Als er iets is lossen we het graag op.

Martijn Smit

Wij hebben er een hele mooie kamer bij dankzij mario en zijn bedrijf.

De mensen waar mario mee samenwerkt zijn stuk voor stuk vakmensen.

Het resultaat is geweldig

De bouwvakkers zijn vakmensen en harde werkers

N.v.t

Tim

Grote renovatie van een oude (woon)boerderij.

Prijs was verreweg de laagste van meerdere aannemers.
Maar er wordt absoluut niet bezuinigd op bouwmaterialen en kwaliteit.
Je voelt je als klant gezien, met zeer prettige omgang en...
Prijs was verreweg de laagste van meerdere aannemers.
Maar er wordt absoluut niet bezuinigd op bouwmaterialen en kwaliteit.
Je voelt je als klant gezien, met zeer prettige omgang en contact.
Ook zeer vriendelijke medewerkers die iets goeds willen neerzetten.

Goed blijven communiceren over de (wederzijdse) wensen en activiteiten. Soms slaat Mario - goed bedoeld - een bepaalde weg in terwijl wij als klant eigenlijk iets anders hadden bedoeld. Goede... Goed blijven communiceren over de (wederzijdse) wensen en activiteiten. Soms slaat Mario - goed bedoeld - een bepaalde weg in terwijl wij als klant eigenlijk iets anders hadden bedoeld. Goede (wederzijdse) communicatie is dus cruciaal.

Niet met deze aannemer in zee gaan !
Wij hebben een dakopbouw laten plaatsen door dit bedrijf.
Niet met deze aannemer in zee gaan !
Wij hebben een dakopbouw laten plaatsen door dit bedrijf.
Binnen de garantie periode een aantal keren lekkage problemen gehad. Toen was Mario nog wel genegen om te komen.
Aantal keren het lood aangeklopt en schoonmaak instructie gegeven om de afwatering binnenin de kunststof kozijnen schoon te houden.
Problemen hielden aan. Soms ging het een poos goed. Daarna begonnen de problemen weer opnieuw.
Vervolgens buiten de garantie begonnen de lekkage problemen pas echt goed.
Flinke lekkage in de slaapkamers onder de dakopbouw.
Omdat we graag een eens een frisse blik wilden hebben we een gecertificeerde aannemer in de hand genomen.
Deze aannemer kwam tot de conclusie dat er behoorlijke fouten waren gemaakt bij het plaatsen van de opbouw en ook in de constructie waren er flinke fouten gemaakt.
Via onze nieuwe aannemer Mario gevraagd om toch nog eens langs te komen maar onder de nodige dreigende taal bleef dit uit.

Hij wilde wel komen maar alleen als de nieuwe aannemer weg was.

Dat heeft hij uiteindelijk ook gedaan maar de belofte daarna terug te komen en dingen te herstellen is nooit nagekomen.
De fouten wimpelde hij af onder de noemer 10 aannnemers op de rij, 10 verschillende meningen.
Wel werd ons nog verweten dat we de kozijnen van de dakopbouw niet schoon genoeg hielden.
Dat was oa oorzaak van lekkage problemen.
Beide slaapkamers werden door de nieuwe aannemer voorzien van nieuwe plafonds en isolatie en de fouten aan de rechter kant van de opbouw werden ook hersteld.
Een fikse rekening was het gevolg.
Maar het echte oplossen van alle fouten die gemaakt zijn door Mario Wesseling loopt in de duizenden euro's.
We zitten nu dus met een dakopbouw waar ons nog een fikse rekening te wachten staat.
Flink sparen dus en proberen te redden wat er te redden valt.
Helaas gaf Mario aan dat hij al jarenlang dakopbouwen plaatst op deze manier en nooit problemen heeft gehad.
Jammer genoeg bij ons dus wel.

Beloftes nakomen.
Betere dakopbouwen leveren en plaatsen zodat er geen problemen ontstaan.

H. van Sark

Prettig manier van meedenken en prima werk afgeleverd.

Goede bereikbaarheid en echt meedenken.

potz wonen

Bouwbedrijf Mario Wesseling heeft de verbouwing naar alle tevredenheid uitgevoerd en zullen in de toekomst mocht het zich voordoen zeer zeker van hun diensten gebruikmaken ??

Flexibel en denkt mee met de klant

Alles naar tevredenheid

Op de eerste plaats was het contact prettig. Gedurende de gehele verbouwing vonden we dat er netjes werd gewerkt en dat er goed meegedacht werd. Het bedrijf hield zich aan de afspraken en er werd... Op de eerste plaats was het contact prettig. Gedurende de gehele verbouwing vonden we dat er netjes werd gewerkt en dat er goed meegedacht werd. Het bedrijf hield zich aan de afspraken en er werd vooraf goed gecommuniceerd wat er ging gebeuren.

Flexibel. Bekendheid met andere bedrijven die ook bij de verbouwing betrokken waren. Geen ingewikkeld gedoe; gewoon doen wat gebeuren moet.

Landgoed De Tol BV

Zeer prettige samenwerking. Betrouwbaar en goed! Zal zo weer verbouwing laten doen door Mario.

Denkt mee in oplossingen.
Efficiënt en daardoor snel en goedkoop.
Prettige samenwerking.
Heeft goede contacten met onderaannemers waardoor je tot goed en mooi resultaten komt. Denkt mee in oplossingen.
Efficiënt en daardoor snel en goedkoop.
Prettige samenwerking.
Kwalitatief goede aannemer.

Communicatie over extra werk kan iets beter. Uiteindelijk is alles goed opgelost!

DGS

TOP