ABN AMRO

Super workshop. Dat de “devil in details” zit
Is mij heel duidelijk geworden. Door goede begeleiding van Friso en Joeri ben ik me bewuster geworden hoe je kan werken aan een goede presentatie.

Reactie Bento Presentaties:

Dat is fijn om te lezen. We hebben genoten van de groei die je hebt doorgemaakt!

HW

Persoonlijk, scherpe analyses en goede tips

Reactie Bento Presentaties:

Dank, de persoonlijke aanpak maakt het ook voor ons het leukst!

ABN AMRO

Duidelijk en heldere uitleg. Zeer informatief

Reactie Bento Presentaties:

Dank je wel! We weten dat we veel in de training laten langskomen, dan is het fijn om te lezen dat het nog altijd helder blijft. 😊

Marieke Bootsma/GGD HVB

De feedback op presentatievaardigheden is persoonlijk en heeft een gelaagdheid die diepgang geeft. Fijn en waardevol

Reactie Bento Presentaties:

Dank Marieke! Fijn om te horen dat de diepgang die we proberen erin te brengen - verder dan wat oppervlakkige 'trucs' - aankomt! Heel veel plezier bij je volgende presentaties.
– Arnout

GGD Hart voor Brabant

Ik vond het prettige sessies, die ook online goed te volgen waren. Ik heb veel geleerd en direct toe kunnen passen. Jullie namen echt de tijd voor ons allemaal, en de sfeer was veilig en prettig.... Ik vond het prettige sessies, die ook online goed te volgen waren. Ik heb veel geleerd en direct toe kunnen passen. Jullie namen echt de tijd voor ons allemaal, en de sfeer was veilig en prettig. Daardoor voelde ik me ook erg op mijn gemak, ook al blijft presenteren spannend. De onderlinge grapjes en dynamiek tussen jullie is ook fijn, daardoor voelt het allemaal niet te formeel.

Dankjewel. 🙏🏼
Veel succes met je presentaties!

GGD Hart voor Brabant

Erg positief, geven veel persoonlijke aandacht en goede verbeterpunten

Dank. En: graag gedaan!

Lieke Raaijmakers / GGD Hart voor Brabant

Het was erg fijn om meerdere, opvolgende sessies met de mannen van Bento Presentaties te volgen. Er was een duidelijke groei in de gehele groep te zien. Joeri, Friso en Arnout gaven veel... Het was erg fijn om meerdere, opvolgende sessies met de mannen van Bento Presentaties te volgen. Er was een duidelijke groei in de gehele groep te zien. Joeri, Friso en Arnout gaven veel persoonlijke tips en feedback om het beste uit jezelf te halen! Onze presentaties en onze presentatievaardigheden zijn zeker tot een hoger niveau getild.

Reactie Bento Presentaties:

Wat een leuke constatering om te horen Lieke! Wij hebben het ook zo ervaren. Heel veel plezier met het geven van presentaties.
— Arnout

GGD Hart voor Brabant

Ik zie de trainingen als waardevol. Het vormgeven van een presentatie heeft veel nieuwe inzichten gegeven. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu een andere kijk op presentaties heb. Ook de tips en... Ik zie de trainingen als waardevol. Het vormgeven van een presentatie heeft veel nieuwe inzichten gegeven. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu een andere kijk op presentaties heb. Ook de tips en handvatten die het presenteren beter, professioneler, maar ook vooral fijner (wat misschien nog wel het belangrijkst is) hebben mij erg geholpen.

Reactie Bento Presentaties:

🙏🏼 Dankjewel. Heel veel plezier met al je volgende presentaties!

GGD Hart voor Brabant

Het was verhelderend om te zien hoe je goede presentaties opbouwt. Vooral de combinatie met je eigen presentaties van vóór de training en dat daar dan ook aan gesleuteld is.
voor wat betreft...
voor wat betreft het presenteren zelf is het regelmatig ongemakkelijk en soms gênant voor je gevoel maar door steeds buiten je comfortzone geplaatst te worden kom je wel beter tot ontwikkeling. Het heeft voor mij zeker een goede invloed gehad.

Reactie Bento Presentaties:

Dank. Goed om te horen dat het gelukt is je verder te helpen!

GGD Hart voor Brabant

Ik heb de presentatietraining van Bento gevolgd en heb hierbij veel geleerd. De opbouw van de trainingen waren erg prettig en ook hebben we tijdens de trainingen veel geoefend.

Fijn om te horen. Dank!