De Bruin

Mooi schilderij van 150 x 120 cm gekocht.
Het ziet er prachtig uit, maar:
- De lijst is messcherp, had direct mijn vinger opengehaald
- het acoustisch materiaal is 60x120 cm, maar de binnenmaat van de lijst is 118,3 cm, dus moet er omgeveer 1,5 cm af.
Kortom mooi materiaal, maar ik was niet meteen blij....
- ik miste beugels om het op te hangen en vroeg me af wat het totaal gewicht was.
- acoustisch materiaal, 4 cm, was opgevouwen geleverd. Dat is niet fijn.

Mooi materiaal, ziet er mooi en degelijk uit.

acoustisch materiaal op lengte leveren.
1,5 cm afsnijden is heel lastig.
Acoustisch materiaal niet opgevouwen versturen.
Afwerking aluminium lijst

Reactie Wallstars.nl:

Goedemiddag heer de Bruin, Dank voor uw review! Fijn dat u uiteindelijk tevreden bent met uw aankoop. Ik reageer hieronder graag inhoudelijk op uw genoemde punten.
- Wat vervelend dat u zich heeft opengehaald langs de framerandjes. De framedelen zijn inderdaad aluminium en kunnen langs de randjes scherp zijn. We vermelden dit wel in de meegeleverde handleiding, maar ik kan me voorstellen dat u dit daarna mogelijk pas gezien hebt.
- Het akoestisch materiaal laat zich makkelijk snijden met een broodmes, maar 1,5 cm weghalen kan dan inderdaad net lastig zijn. Mocht u hier niet uitgekomen zijn hoor ik het graag, dan helpen we u verder.
- De beugeltjes zitten inderdaad niet bij een akoestisch systeem. We boren dan zoals vermeld het frame voor, zodat je alles strak op de wand kunt bevestigen en de panelen los in het frame kunt plaatsen. Met het fotodoek hier overheen zit alles dan mooi op zijn plek.
Mocht ik u verder kunnen helpen kunt u ons altijd bellen of mailen.
Mark, Wallstars

Score voor Wallstars.nl: 3/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: 150x120 bloemen (nieuw ontwerp)