hanna

Volgens mij is dit oplichterij ,want na betaling en intoetsen van de code krijg ik het bedrag niet bij mijn beltegoed .er wordt gezegd dat de code niet goed is of al gebruikt.

Uw ervaring

0, 0

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant,
We hebben je bericht ontvangen dat het opwaarderen niet lukt met de code die je van ons ontvangen hebt. Al onze codes zijn ongebruikt en door de mobiele provider aan ons verstrekt.

Vaak voorkomende redenen waarom het opwaarderen niet lukt of de code niet lijkt te werken:
de code wordt verkeerd ingevoerd, probeer het nogmaals;
het prepaid platform of het inbelnummer (opwaardeerlijn) van de mobiele operator werkt tijdelijk niet goed. Dit is meestal binnen een paar uur verholpen. Probeer het dus nogmaals op een later tijdstip;
je huidige bundel of surfcode is nog actief. Activeer de code opnieuw, nadat je huidige pakket afgelopen is;
de code die je hebt gekocht, is niet van de provider waarbij je probeert op te waarderen. Controleer of je een simkaart gebruikt van de provider waarvoor je beltegoed gekocht hebt. Is dit niet zo, dan kunnen we de code helaas niet terugnemen of ruilen. Je kan natuurlijk wel proberen de code aan iemand anders in je omgeving te verkopen.
Mocht je na het controleren van bovenstaande zaken nog steeds problemen hebben met het opwaarderen van de code, dan adviseren wij je om contact op te nemen met de klantenservice van je provider. Je provider kan controleren wat er aan de hand is met de code en het beltegoed eventueel handmatig voor je opwaarderen.
Alphacomm Prepaid Services

Score voor Opwaarderen.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: